Bra start på dagen

Som sagt så blev det ju en härlig promenad på morgonen med min gullunge! Sen köpte vi lite färska frallor och lite annat gott så vi fick en god och bra frukost. Känns så himla skönt att starta dagen med att röra på sig och att få i sig en bra frukost.
Nu har jag just fixat klart lite här hemma och även mig själv eftersom jag snart ska trampa iväg mot jobbet. Jag hoppas att regnet håller sig borta nu när jag ska cykla men det börjar ju tyvärr se lite mörkare ut.


Idag fick det bli svarta leggins, beige tunika/linne och så en leopad scarf. Och så självklart guld smycken och röda naglar. Det får duga för en dag på jobbet.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna, du är alltid så fin :)

2010-08-18 @ 17:11:01
URL: http://emmamerdaranhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback