bodypump

Hej babes!

Jag kom hem för en liten stund sen från jobbet. Det var skönt att vara tillbaka men det känns verkligen som om man inte vart borta alls. Nu tänkte jag ta mig något och äta eftersom jag ska in till stan vid 19 tiden för ett hårt träningspass.

Det ska bli riktigt kul eftersom det är min kära svägerska Ida som ska hålla i passet. Hon ska nämligen börja ha sitt egna Bodypump på Atlantis i stan. Så idag ska vi bara köra igenom passet en gång medans nästa tisdag så ska hon bli filmad och visa vad hon går för. Jag ska vara med på båda passen och vi får väl se om jag kommer levande där ifrån. Haha något som är säkert i alla fall är ju att jag kommer ha träningsvärk i morgon. Men det är det värt!


Kommentarer
Postat av: ida

härligt jobbat stumpalumpan :)

2010-08-05 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback