Blogg lust ?!

Har verkligen inte haft någon lust att blogga efter att min ena halva åkte iväg. Har inte kännt att jag har haft något att skriva heller tyvärr. Men idag fick jag tillbaka lusten lite faktist. Så tänkte jag skulle börja med att tacka er för era söta komentarer som jag har fått, dom har värmt.

Igår fick jag hoppa in och jobba eftersom vi har massa att inventera sen direkt efter jobbet så gick jah och Ida stumpan på bio (Bröderna Karlsson). Den var riktigt rolig tyckte jag. Sen så gick vi vidare och satte oss på Karlssons för att ta något glas med vin. Så det var mycket trevligt igår.
Nu ska jag snart iväg till jobbet och göra lite nytta så får höras senare babes!



Saknar dig så otroligt mycket min skatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback