Workie

Good morning babes!

Ligger nu här nyvaken i sängen och försöker ta mig i kragen för att gå upp ;) Idag blev det sovmorgon vilket var behövligt för jag har börjat sova så dåligt nu igen på nätterna, och har så himla svårt för att somna så jag bara ligger och rullar runt. Men men nu är jag vaken i alla fall och känner mig ganska pigg ändå.

Idag blir det jobb mellan 13.00-18.00 nere på stan. Sen efter det kanske jag ska umgås med Alexandra hönan om hon mår lite bättre. Hon verkade nämligen inte må så bra idag så vi får hålla tummarna på att hon inte åker på något nu ;) Och sen ikväll kommer min Jesper hem också. Så det blir skönt att få se om man kanske somnar bättre nu när han är hemma.
Nehe nu ska jag allt ta mig i kragen och gå upp. Ha en bra dag snyggingar så hörs vi later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback