Workie

God morgon pinglor!

Igår hade jag ingen lust att blogga. Igår hjälpte jag min käara pappa på hans jobb på dagen sen kvällen tillbringade jag med godingen Alexandra. Vi hyrde film köpte godis och bara hade det mysigt. Vi kommade på tidsresenärens hustru och den var mycket bra. Jag och Alexandra fick ju anstränga oss lite för att hänga med i början men det gjorde vi tilll slut ändå.

Nu ska jag åka iväg till jobbet, idag kommer det förhoppsningsvis bli mycket eftersom det var löning igår. Det gillar vi. Idag blir det ett pass mellan 11.00-18.00, sen efter det kommer Julia hjärtat hem till mig för vi ska bara ta de lugnt, kanske basta och mon ska vi till Munkaskog. Så det kommer bli toppen.
Ha en bra dag godingar! Take Care


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart jobbar du för någonstans? :)

2010-04-24 @ 23:56:48
Postat av: johanna

Jag jobbar på Village "inredningsbutiken" på a6 och stan här i Jönköping :)

2010-04-25 @ 14:15:41
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback