Typiskt

Hej babes!

Kom hem för en stund sen, från jobbet och sen efter gick jag en snabbis på stan. Så ajg köpte med mig ett linne hem från gina. Ett vanligt vitt med volanger på ena sidan av linnet bara. Enkelt men skönt linne helt enkelt. Idag var det riktigt mycket att göra på jobbet efter som det var en pall som dom inte fick igår så den kom idag med mamma nya sommar varor. Så himla kul att få se allt från början verklogen men det känns ju som om allt är huller om buller i butiken när man håller på att packa upp allt.

Självklart när jag slutar så försvinner solen, vad är detta. Haha. Jag som har gått och trånat efter att få komma ut hela dagen men så självklart när det väl är dags så blir det lite sämre väder. Men men jag har ju fått njuta de senaste ändå så det är ganska lugnt. Nehe nu ska jag gå och se vad som finns i kylen. Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback