Tv kväll

Nu har jag just kollat klart på alla dom bra programen. Först var det ju halv åtta hos mig sen Håkans bar och sist men absolut inte minst Svenska Hollywood fruar! Så det har vart en riktig tv kväll för min del. Just nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på en film innan det är dags att somna. Är väldigt seg nu så kan hända att jag somnar ganska snart.

Älsklingen ringde mig innan och berättade att vi har en till två som vi kan få komma och kolla på i helgen :) Den är större än Andreas lägenhet men där med kostar ju lite mer men dom sa att den var ganska ny renoverad och fräsch så det skadar ju absolut inte att kolla.
Nehe godingar sov så gott.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

du är min gullunge :D

2010-04-13 @ 10:24:56
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback