Torpa i augusti

Idag vid halv tio var jag och min skatt inne i stan för att kolla på en lägenhet. Den var ju himla stor och fin så sätt men vi kände inte riktigt helt hundra för den och sen tyckte vi den var alldeles för dyr. Så nu har vi i alla fall kollat och bestämmt oss att vi ska ta Andreas lägenhet i augusti. Så i slutet av sommaren kommer jag och min älskling att äntligen få en lägenhet ihop och bli torpa bor. Känns himla bra faktist men jag vill ju att det ska vara nu. Men tiden går ju ganska fort ändå och jag får spendera en sista sommar här ute på landet innan man hamnar i stan.

För ungefär en och en halv timme sen åkte min skatt iväg till karlsborg igen vilket jag inte var så glad över denna gången eftersom han ska ha helgtjänst och kommer inte hem förens nästa torsdag så det kommer vara ganska tomt här hemma. Men men sånt ät livet. Nu ska jag kolla lite vad jag ska göra för mat och sen i eftermiddag blir det att umgås med bästa Julia! Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback