Sunshine

Hej babes!

Nu kom jag just hem efter en eftermiddag med Nikkipikki :) Vi började med en lunch på Georges, tyvärr hade dom ju inte börjat med sin uteservering så det fick allt bli inne. Sen åkte vi en sväng upp till Ikea där jag köpte våran gröna matta. Så denna månaden blir det mattan och kuddarna tror jag och sen nästa månad ska jag köpa tvbänken vi ska ha.
Efter Ikea åkte vi och ställde bilden hemme hos Nikki och så gav vi oss ut på en liten promenad vilket var så skönt. Så det var en mycket trevlig eftermiddag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

de är samma matta som vi har :)

o tv-bänken är verkligen jättefin, vill också ha en sån!! ;)

hur gick de på den andra lägenhetsvisningen?? hoppas ni mår bra. ni får gärna kommer förbi på en kaffe på ballen en dag snart! kramkram

2010-04-14 @ 21:38:20
Postat av: ida

men va faaan, mitt namn försvinner jämt ju, konstigt :) puss o kram från ida

2010-04-16 @ 17:46:10
Postat av: johanna

Haha ja jag förstod nästan att det var du men sen blir man tveksam ändå ;) Har ni den mattan med ?! Den är jätte fin ju :) Vi ska ju kolla på lägenheten nu i helgen så det ska bli kul. Men vi ses ju i mon gumman. Ha det bra. Puss & Kram

2010-04-16 @ 18:29:39
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback