Söndag

Hej babes!

Nu har jag just ätit en god frukost hemma habo med kära familjen stendahl. Jag ska snart fixa till mig det sista innan det är dags att bege sig iväg till jobbet. Idag är det ju söndag vilket inne bär ett pass mellan 12.00-17.00. Sen efter jobbet så ska jag och babe förhoppningsvis kolla på lägenheten. Och sen åka hem till Jespers mormor och morfar och mysa lite.

Igår hade vi en mycket rolig ch trevlig kväll. Vi va och bowlade först, mycket roligt men mitt lag kom ju tyvärr sista men ja ja man kan ju inte alltid vinna ;) Sen efter det åkte vi ner till pipes of scotland där vi åt jtte god mat och hade det trevligt. Så min lördag var kanon.
Ha en bra dag snyggingar så hörs vi sen. Take care



Kommentarer
Postat av: IDA :)

ha de blev ju bra de sista fastän de blev på lången ;)

hoppas du får en bra dag på jobbet och lägenhetsvisningen! ses sen. puss

2010-04-18 @ 11:06:26
Postat av: Anne

Visst hade vi roligt, även om vi förlorade. Ha det bra på jobbet, syns i eftermiddag. Kramar Anne

2010-04-18 @ 12:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback