Sol & jobb

Good morning sunshines!

Idag är det så galet skönt väder ute, solen skinner och det är riktigt varmt ute. Men idag är det jobb som står på schemat. Jag sitter just nu på jobbet hos mamma för att vänta tills jag börjar jobba vid 11.00 på stan. Så idag kan det nog bli lite folk eftersom vädret är så skönt och så har vi ju fått lite nya varor igår så det ska bli kul att se. Känns ändå så  skönt att få jobba idag, har ju som sagt vart ledig sen i lördags nu vilket kan gå än lite på nerverna att vara hemma. I och för sig har jag ju haft mycket för mig men det är alltid skönt att få lite rutin på det hela och känna att man gör lite nytta med sitt liv. Så vi hörs efter jobbet sen godingar, take care




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback