Sluta eller inte ?!

Alltså jag har besluts ångest när det kommer till mina naglar. Som ni vet så älskar jag mina naglar och går och gör dom varje månad. Jag har hållt på i ca 4 år och innan det lite till och från vilket ändå är ett riktigt bra tag. Man känner ju sig så mycket fräschare och kvinnligare med sina naglar.

Men jag har kommit till en punkt när jag känner att jag kanske bara slänger ut mina penagar när jag kanske egentligen borde spara dom, särskillt nu till lägenheten och allt. Jag kan inte bestämma om jag ska sluta att göra dom för ett tag eller inte.
Haha vilket ilandsproblem jag har, men det är svårare än man tror att sluta, men känner sig inte lika fin längre om fingrarna vilket kanske är förståligt. Vad tycker ni jag borde göra ?!


Kommentarer
Postat av: Julia :)

SLUUUTAAAA! :) Hahah, det röstar jag på ;)

2010-04-08 @ 17:07:07
Postat av: Alexandra

Du kan sluta ett tag ju och sen börja igen ;D <3

2010-04-08 @ 18:06:57
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag älskar också fina naglar!!



Jag har funderat länge på att börja, fast varje gång har jag insett att jag bara kommer bli beroende av dessa fina.



De kostar tyvärr alldeles för mkt att fixa varje mån. Så nej jag skippar naglar och har istället fint nagellack.



Mitt tips är att om du saknar naglarna köra på vanlig lackning och polering av nagelterapeut. Ser naturligt ut och finare, fräschare enligt mig.

2010-04-09 @ 22:30:22
Postat av: emma

Tycker de är otroligt snyggt .. Man får fundera på hur mycket man vill lägga på sitt utseende varje månad :) men visst är de underbart med snygga naglar !

2010-04-10 @ 09:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback