Perfekt söndag!

God morgon Babes!

Igår hade jag en helt underbar söndag. Började ju med en förmiddag med Julia gumman som ni läste i inlägget nedan. Så hon åkte typ hem vid två tiden och vid halv tre tiden kom min älskling hem och överraskade mig. Så jag och älsklingen njöt av den underbara solen igår och åt lite god tacos och sen på kvällen blev det mys framför tv. Så det var så himla skönt. Min söndag var helt perfekt, det blir alltid lite speciellt när älsklingen kommer hem när det inte är bestämmt från jobbet.

Så nu kom jag just hem från habo så jag ska fixa lite frukost och sen får jag se vad jag hittar på. Jag ska nog i alla fall göra lite nytta. Så vi får höras lite senare snyggingar när jag har lite mer att skriva om. Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback