Munkaskog

Hej Pinglorna!

Igår hade jag en super mysig hemma kväll med Julia gumman. Vi kom båda hem efter varsin lång jobbdag så pappa hade grillat " årets första grillning" och gjorde mat när vi kom hem. Så det blev god mat och lite vin. Sen tog vi allt med vinet ut och satte oss i bastun och bara hade det vart och skönt och tjötade på. Sen innan det var dags att krypa ner så kollade vi ett avsnitt av sex and the city.

Idag på morgonen vid halv 11 så åkte vi till Munkaskog i habo för att äta frukost på lustfyllt. Så galet mysigt är det där. Ni måste åka dit om ni inte vart där. Så vi satt ett bra tag där inne och åt massa gottit sen tog vi varsin kopp med te och kaffe och satte oss ute i solen. Det var så himla skönt och varmt så man fick till och med ta av jackan till slut. Så nu åkte just min favorit hem så nu ska jag invänta att min älskling snart ska komma hem. Han bara ringde för en stund sen och sa att han skulle komma vilket man inte tackar neg till. Så min helg har vart kanon. Skriver mer senare. Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback