Lust Fyllt!

Hej mina solstrålar!

Idag på morgonen åkte vi hem till habo eftersom vi hade bestämmt  med Jespers kära mamma och pappa att vi skulle ner till Munkaskog och äta frukost på deras underbart mysiga fik som ligger där vid vattnet "Lust fyllt". Har ni inte varit där så måste ni bara åka dit. Det ligger hur mysigt som helt och dom har en lantlig och mysig miljö. Om man tar deras buffé som dom har för 100 kr så får man äta hur mycket gott hemma bakt bröd, tåtor, kakor och bullar. Så himla gott är det så det kan jag varmt rekomendera.

Sen så åkte vi och handlade lite snabbt och jag skrattade så åt Anne som sprang runt med en barn-kundvagn och handlade så var ju självklart att man var tvungen att ta kort på det. Sen åkte vi hem och satte oss ute i det härliga vädret och bara njöt jag och plutten. Så galet härligt väder alltså, solen värmer verkligen så skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback