Lång promenad

Var ute på en härlig lång promenad i det underbara vädret. Även fast solen inte är frame så är det väldigt varmt och härligt ute. Så det var väldigt skönt att få röra lite på sig. Måste börja ta tag i träningen nu, har ju inte tränat på år och dar känns det som och sommaren närmar sig med stora steg. Tur att man typ ska jobba hela sommaren då, haha fast det blir ju kroatien i en vecka så får väl ta tag i träningen nu.

Nu har jag just fixat till mig lite och ska bara vänta in min skatt som även kommer hem idag. Han är väl för söt, han åker fram och tillbaka bara för att få komma hem till mig det lilla han kan. Så vi ska åka in till stan och kolla lite och även a6. Så det ska bli mysigt. Idag fick det bli min blå rutiga skjorta som jag inte haft på så länge och ett par enka jeans och converse. Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback