Kattungar

Good morning babes!

Blev tyvärr ingen mer uppdatering igår. Först kom Ida och hämtade mig så vi åkte ut till habo för att gå ut och gå en sväng i skogen med bus Wilma. Det var så himla skönt att få komma ut och få lite friksluft. Sen efter det åkte jag, Ida och Anne för att få se bland det sötaste jag någon sin sett, birma kattungar. Vi hade nämligen en birma innan för ett bra tagsen och dom är ju så galet fina katter så ska jag ha en katt någon gång så ska det allt vara en Birma.

Och jag bara säger det att man ville ju ta med dom alla tre hem, dom var som små bomullsbollar som busare omkring överallt. Tänk om dom kunde förbi som små kattungar hela livet då hade jag aldrig släppt dom.
Sen var det ju bara att slita sig från dom sötnosarna, men jag hade ju en ännu bättre överraskning hemma sen. Min skatt kom nämligen hem en sväng igår, vilket aldrig är fel. Jag hade ju inte väntat mig att få se honom förens nästa torsdag så det var himla skönt att få somna med honom inatt.



Kommentarer
Postat av: Anne

Världens sötaste kattungar. Blev sugen men vet att det är mycket jobb också. Syns imorgon. Kramar

2010-04-21 @ 12:35:42
Postat av: ida

naamen pluttisar va söta dom va!!!

hoppas de går fint på jobbet idag så ses vi ikväll. har ont i halsen o tror jag har lite feber men jag tror jag hänger på i alla fall. ska iväg o jobba en sväng nu iaf o känna efter. hörs sen gumman. puss

2010-04-22 @ 06:07:28
Postat av: johanna

Ja men visst va dom! Jag vill ha alla tre ;) <okej men usch då hoppas du inte åker på något nu. Jag har själv ont i halsen och börjar bli lite snorrig bara. Men vi får höras senare sen då :) Puss gumman

2010-04-22 @ 09:39:11
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback