I´m Home!

Hej babes!

Just nu är jag verkligen jätte trött, jag kom just hem för dagen. Har tillbringat min eftermiddag med Alexandra stumpan. Vi lunchade på waynes coffee, där vi tog varsin bakpotatis med skagen röra. Vilket var super gott, så vi satt kvar ett bra tag i solen och bara hade det skönt och pratade. Sen gick vi en snabbis på stan innan det var dags att bege sig till nästa kvinna.
Så jag åkte hem till Rosanna gumman i habo så vi gick en super lång oh härlig promenad som innehöll massa prat och skratt. Sen tog vi det bara lugnt och åt lite mat och hade en mysig onsdags kväll. Så nu är jag äntligen hemme och har just krypit ner för att snart somna. Så hörs i mon godingar. Natti natt!



haha sista bilden passar väl kanske inte in så bra eftersom det är en bild från när jag och Rosanna var i Turkiet i oktober 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback