Fredag

God morgon babes!

Idag är det en sliten Johanna som säger godmorgon. Jag blev nämligen väckt av våra små hundar som skulle skälla hela morgonen. Inte det roligaste sättet att vakna på om jag får säga det själv. Idag skulle igentligen min efterlängtade Sofie komma hit och hon skulle ha stannat tills i mon men så fick hon tyvärr förhinder så hon kommer tyvärr inte. Så himla tråkigt eftersom jag saknar henne så mycket, vi ses ju inte så ofta efter som det är så svårt att få ihop tiderna och det är ju inte så att man åkte till Stockholm bara över en dag. Men men hon kommer hem om en månad igen och då ska jag allt nappa tag i henne ;)

Nu ska jag pallra mig upp och göra lite frukost, min mage kurrar som bara den. Så ha det så bra så länge godingar så hörs vi senare. Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback