Fika

Hej babes!

Nu är jag äntligen hem kommen och ska krypa ner i sängen eftersom jag är så trött. Nu på eftermiddagen så var jag och Ida godingen och kollade lite på stan vilket var himla mysigt. Vi hittade även det vi sökte.

 Sen efter det så åkte jag och hämtade upp Alexandra stumpan så åkte vi till Claras för att fika. Alltså vi har suttit där nu i ca 4 timmar och bara tjötat. Haha tiden gick så fort så det kändes verkligen inte så. Men just nu är jag så trött så tänkte krypa ner och ladda för i mon, då är det först jobb och sen till habo för att fira Jespers mamma Anne som fyller år.
Natti natt godingar



Kommentarer
Postat av: ida

kom på att jag skulle säga som tillägg i andra inlägget med att marcus ska ju ut i vilket fall som helst :) så åka med oss kan du göra i vilket fall som. och jag hänger också med om jag inte blir sämre. pusss

2010-04-22 @ 06:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback