Dammsugare!

Good morning babes!

Vaknade av att jag fick ett sms av min kära syster som skulle komma hit och umgås med mig lite idag men då var hon tvungen att åka och jobba så det blev inget med det. Så jag tänkte jag skulle baka lite och se gå på en liten promenad innan det är dags att göra sig klar för att möta upp Julia godingen i stan!

På tal om något helt annat så har jag hittat in dammsugare jag absolut ska köpa när jag flyttar. Den är rosa och utan sladd kan ju inte bli bättre. Har alltid sagt att jag vill ha en sådan så det ska allt bli de med ;) Någon som har eller haft en sån som vet om dom är bra ?!


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!

Jag har haft en sådan och visst dom är bra men man kan inte damsuga så mycket med den så som man kan damsuga med en vanlig. Men damsuga hundhår och små saker är den jätte bra till. Och om man t.ex. bara ska damsuga upp något som man tappat så som socker eller liknande så passar den perfekt. men att damsuga ett helt hus/lägenhet är den inte så bra.

Ha det bra!

2010-04-07 @ 10:30:35
Postat av: Emma

Har oxå haft en sån, skit snygg o så !!

Men funkar inte alls bra, inget sug så att säga...

2010-04-08 @ 01:34:32
Postat av: Nathalie.

Jag har denna och jag tycker den är topp, topp, topp :) De som säger att den är dålig har troligtvis den gamla versionen... Jag brukar dammsuga hela lägenheten med min när jag bara ska snabbstäda och om man råkar stöka ;) men om jag ska städa mer noga (dammsuga mattorna osv) så tar jag den vanliga.

2010-04-10 @ 09:06:59
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback