Club Caj

Hej babes!

Förlåt för min dåliga uppdatering, men har verken haft ork eller lust de senaste dagarna.
Igår var jag, Julia, Alexandra och Louise på Club Caj. Vi börjde med att vi träffades hemma hos Alexandra där det blev massa vin, skratt, dans och prat, sen begav vi oss in till stan till Caj. Hela kvällen blev väldigt lyckad, vi hade det riktigt roligt hela kvällen. Så tack för en trevlig kväll igår tjejer.

Nu ska jag och älsklingen bara krypa ner i soffan och bara ta de lugnt, vi båda är ganska sletna båda två om man säger så. Sen lote senare sen ska vi hem till habo för att ha myskväll där och äta lite mat med några vänner till Jespers och deras familj. Så det kommer bli mycket trevligt tror jag allt!
Hörs senare snyggingar!



Kommentarer
Postat av: Louise

Tack själv sötnos! .:*

2010-04-02 @ 12:57:48
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack själv mitt lilla hjärta, du är bra <3

2010-04-02 @ 15:56:21
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback