Clean Cotton

Good morning babes!

Igår eftermiddag spenderasdes med min älskling så vi åkte och kollade lite på Ikea och lite på a6. Och så köpte jag med mig ett Yankee Candle ljus hem, dom är bland dom bästa doftljusen tycker jag. Finns det någon som inte bara älskar lukten av nytvättat ?! Jag tycker det lukar så himla gott och fräscht så det fick bli min doft som följde med hem "Clean Cotten" !
Efter det så köpte vi med oss lite wok hem och hade myskväll hemma i habo. Så det fick bli håkans bar, top modell och svenska hollywood fruar. Så det var mysigt.

Nu på morgonen skulle jag åkt in till stan och mött upp Alexandra för att gå en promenad, men vi båda kände att regnet hängde lite i luften så vi hoppade över det idag. Nu ska jag vänta tills lunch för sen ska jag in och luncha en sväng med Camilla som jag inte träffat på så länge. Så det ska bli kul.



Kommentarer
Postat av: ida

de luktar SÅ gott!!

hoppas allt är bra med dig bruden, puss

2010-04-27 @ 17:27:27
Postat av: johanna

ja visst gör den, så himla gott. Det är bara bra med mig :) Hur är det med dig? Bröt din feber och det ut sen ?! puss

2010-04-27 @ 17:38:27
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: ida

härligt :)

allt är fint förutom en brakförkylning, så jag fick stanna hemma från jobbet :(

så om du har en stalker som går in 20 gånger om dagen nu de närmsta dagarna är de bara en fruktansvärt uttråkad ida som är rastlös så in i, och hoppas på uppdatering ofta ;) haha

2010-04-27 @ 18:50:37
Postat av: johanna

Nej men usch då. Din stackare då får du ligga hemma ner bäddad i soffan och se till att köra lite med marcus när det är något du behöver ;) Haha ja då får jag allt försöka med bra uppdatering nu då ;P Haha krypa på dig gumman !

2010-04-27 @ 18:56:38
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback