Bra dag!

Hej babes!

Lika dålig uppdatering idag med eftersom jag inte vart hemma. Idag var det ganska lugnt på jobbet så dagen gick inte så jätte fort. Men efter jobbet så träffade jag Alexandra gummsan så vi gick till kaffe bönan där jag köpte en tacotallrik och hon tortillas :) Mycket gott verkligen. Så vi satt ett tag där och pratade och skrattade sen åkte vi upp till a6 för att kolla lite. Jag fick med mig en skjorta och en tunika och en mascara hem.

Sen efter det åkte jag och mötte upp älsklingen då vi skulle kolla på hans fotbollslag när dom spelade match. Så det var ganska mysigt ändå men tillslut blev det ganska kallt. När vi kom hem så åt vi lite mat hemma hos min familj och nu´ska vi krypa ner här i habo och kolla på en film innan det är dags att sova.
Sov gott mina godingar så skriver jag mer i mon. Natti natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback