Bowla!!

Hej babes!

Fy vad är detta för väder igenligen ?! Blåser ju som bara den ute vilket gör det ganska kallt. Men men jag har inte planerat att vara ute så mycket idag som tur är. Idag var det ganska mycket folk på stan ändå, fast vädret. Men dom flesta bara gick runt och kollade lite kändes det som. Men nu har jag just fixat till mig lite för ikväll blir det att fira Jesper morbror som fyller 40 år. Så vi ska åka och bowla( Nu har jag ju inga naglar som kan gå av heller så nu ska jag allt spela) ,sen gå till den där irlänska puben eller vad det är och sen får vi se vad som händer. Idag fick det bli min gråa klänning med silver ditaljer på och lockigt hår.
Så min kväll kommer bli kanon så hoppas ni får en bra lördag med godingar. Take care




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback