Vilo dag!

Idag var jag ju ledig och jag kan lova er att jag har inte gjort ett smack idag1 Det har vart så himla skönt att bara ha en slapp dag för jag är så himla trött nu för tiden! Så idag har jag verkligen vilat mig :)
Haha kollade just klart på Svenska hollywood fruar. Jag missade ju tyvärr första avsnittet, men jag tycker faktist att de är galet kul att se på. Min favorit är faktist Maria! Det trodde jag aldrig att jag skulle tycka hon var bäst av dom men hon verkar vara med jordnära och inte bara pengar i huvudet på henne som på dom andra. Men men vissa komentarer som Anna Anka kläcker ur sig kan man ju bara inte änns fatta att hon säger. Hahha men ganska kul att se. Nu blir det ner i sängen och somna till en film när plutten är på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback