uppe med tuppen!

Haha kolla klockan ! Galet Johanna är uppe vid kvart i 7!! Usch det märks att man blivit bekväm med att jobba i butik eftersom man alltd har lite sovmorgon. Nu ska jag iväg till dokton vid 8. Sen efter de eftersm jag ändå så är i stan tror jag nog allt jag ska vara duktig och gå till friskis. Nu på morgonen ärdet ju inte så mycket folk där vilket är skönt.
Bion igår var redigt bra de va den. Men jag tycker faktist om Den första mer ändå. Jag tycker den första var mer spännande genom hela filmen och lite så. Men som sagt en film man nästan bara måste att se och så får man ju vänta till November bara innan den tredja filmen kommer vilket är bra ;) Men men hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback