Söndags mys!

Alltså det är ju sånt himla rusk väder ute och så himla kallt överallt nu så jag bara går runt och fryser så nu ska jag och Baby gå och basta lite :) Det ska bli så himla skönt för jag är så himla trött och frusen så det finns inget bättre än att sätta sig i en varm bastu och bara få slappna av. Så ikväll blir det myskväll med min älskling.

Iag var det massa folk på a6, men som sagt det är ju bara kul när man har lite att göra :) Så jag och Emmy fick allt jobba. Efter jobbet åkte jag och Rosanna och åt hemma hos henne sen kollade lite resor, så i mon ska vi ner vid 10 till resebyrån så då blir det nog bestämmt. Äntligen :) Nehe nu blir det mysbastu . Ha en super bra kväll godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback