Shopping

Idag sprang jag runt lite både på stan och på a6. Självklart blev det lite shopping. Jag som lovat mig själv att jag inte ska handla så mycket men ändå kan jag inte låta bli. Behöver bli bättre på att hålla i pengarna nu alltså. Men men . Idag blev det i alla fall Ett set med tre ringar i, två halsband ett svart linne och två leggins som liknar jeans. Inte de som är i jeans material. Kunde ju inte låta bli legginsen de kostade ju bara 99 kr styck ;)



Jeans legginsen som kostar 99 kr.



Ett av de nya halsbanden och jeans legginsen på ;)



Linnet och halsband.
Linnet är så mycket snyggare på. Blir det utgång i mon blir det nog linnet ett par jeans halsband, snygga heels. Det kan bli läckert :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback