Så mysigt!

Idag blev det ju våran road tripp vilket blev så himla mysigt! Hittade tyvärr inget som fick följa med hem idag. Ganska synd men då får man tänka posetivt att man spar lite pengar ;) haha. Så vi kollade runt lite där i Gällsta sen satte vi oss och åt ! Deras pasta sallad är så sjukt god, och deras snickerskakor ska man bara inte tala om. Haha köpte med mig två hem en till mamma och en till mig, vi båda är helt galna i dom.
Så det blev verkligen en kanon dag. Massa prat och skratt. Kul att få träffa de små trollungarna man inte träffar så ofta ;)



Jag och Emma på väg!



Hahah den sjukt snygga jackan vi hittade. Nästan ett måste ju! NOT!



Gullungarna



Jag ser nöjd ut med all min mat ;)



Det bästa!



Det man måste äta när man är på lager!



Ich!



Emma och Sofie hade kul när jag vänt mig om ;)



Klassiken !
Tack tjejer för en jätte trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback