Plus poäng till mig.

Idag har jag vart en duktig dotter allt. Jag gick upp kl 10.00 idag även fast jag var helt död för att göra en ost och skink paj till mamma och pappa. tycker det var redigt snällt av mig. Plus poäng till mig, haha. Dom ska ha hem lite folk i kväll på kräft skiva så då ville dom även ha en av mina berömda pajer så man fick ju ställa upp. Idag blir det kort jobb dag 16.00-20.00. Men innan det kl 14.00 ska jag till patricia och fixa samma nagel som jag gjorde förra veckan. Haha den vill inte sitta kvar alltså ;)
Idag ska jag invinga min nya jobb t-shirt. Tycker dock att halen är för hög villet jag inte gillar så jag får väl pimpa upp den med en halsduk istället ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback