Nya naglar!

Idag har jag vart ledig vilket har vart så behövligt! Men ändå så fick jag åka in till stan för jag skulle fixa naglarna vid 10.00 :) Fast det gör man ju mer än gärna när naglarna ser ut som bara den så är de ingen tvekan om att man måste åka in till stan ;)Så nu är dom fina igen. Det fick bli fransk med lila glitter sträck under det vita. Enkelt och fräscht!
Sen har jag bara städat och lagat mat och njutit av att vara hemme med älsklingen! Han åkte just hem nu så jag tror jag ska ta mig i kragen och åka till friskis & svettis en sväng! Har inte vart där på månader nu så jag måste börja igen! Men ha det så bra så länge godingar så hörs vi senare !





Tog bara några bilder snabbt så de blev inte så bra men ni ser ju lite i alla fall ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback