Nu är de nära..

Shit snart ska vi åka till tågstationen sen börjar resan! Nu har just älsklingen åkt iväg till sin tröäning. Jag hatar verkligen att säga hejdå, jag är aldrig bra på sånt. Men när det kommer till Jesper så är det värst. Känns som en klump att lämna honom men det kommer gå fort. Det är ju bara honom jag rest med innan och han har ju alltid vart min klippa som har gjort så det känts trygt med honom men nu ska jag iväg på egenhand helt plötsligt! Som vanligt var det svårt att säga hejdå utan att fälla en liten tår, om inte många!
Men nu ska de bli kul, jag får tänka posetivt för i morgon kommer jag logga i solen vilket är efter längtat! Så nu börjar resefebern sätta igång ;) Men jag ska passa på att njuta nu. Ha en underbar vecka alla godingar så hörs vi.
Älskling du är bäst, mitt allt, mitt liv. Jag kommer sakna dig så enormt mycket för de gör jag redan. Jag är snart hemma hos dig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback