Lördag!

Godmorgon godingar :)
Nu sitter jag här med frukosten som vanligt ;) Det är typ ända tiden man hinner skriva lite. Nu ska jag snart ivä'g till jobbet. 11.00-18.00 . Känns lite konstigt att jobba till 18.00 på en lördag men det brukar alltid gå fortare än väntat. Sen som sagt ikväll blir det mat och utgång! Ska bli mycket kul. Ser verkligen fram emot de. Nehe nu ska jag skynda mig att äta klart! Ha en bra dag.


Tänkte faktist hissa Chai latten idag! Har verkligen blivit beroende av de just nu. Den är ju så galet god och nu när det är så gallt och ruskigt så är det hur gott som helst att få i sig lite varmt och gott. Så jag säger bara de spring och köp en nu ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback