I´m ready!

Nu har jag just packat klart allt, hoppas jag ;) har säker missat mer än hälften men men jag kommer nog klara mig! Så länge de vilktigaste är med pengar, pass, badkläder sen klarar jag mig allt :) Jag kan inte fatta än att vi ska åka. När ska de slå mig att i morgon vid denna tiden går vi säkert upp från stranden för att göra oss i ordning för att gå ut och äta på någon mysig resturang!
Idag kom även mitt H&M paket med min gråa tröja, mitt guld armband och mina bikini :) Perfekt timing allltså.
Nu kommer snart älsklingen hit så man får pussa på honom innan jag åker. Usch han kommer bli de svåraste att säga hejdå till, även fast de är jag som åker. men men de kommer nog gå fort en vecka :) Hörs innan jag åker sen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback