Hej Babes!

Idag var det så himla lugnt på jobbet alltså. Jag var ganska taggad på att få en stor pall man kunde plocka med men då hade dom bara fått en liten innan jag kom som redan var färdig ;) Haha så de var inte så mycket att göra. Idag hade våran praktikant Lisa med sig världens godaste kladdkaka . Shit jag är fort farande galet mätt alltså :) Nu blir det bara att ta de lugnt, är väldigt seg!

Tänkte bjuda på en redigt mysig låt. N'r det är lugnt i butiken så brukar jag sätta på den och gå och nynna för mig själv på kvällen innan jag stänger ;) Den är väldigt fin att lysna på. Jag är absolut inte så förtjust i Darin men just denna låten har jag fasnat för. Blir nog denna låten jag somnar till i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback