Hålla i pengarna ?! Vad är det ?!

Idag var de ju som sagt jobb. Kändes lite konstigt att vara på stan igen men ändå så kul. Fast i mon kommer jag ju till mitt favo ställe A6 ;) Efter jobbet kom Camilla så vi gick en snabbis till gina och H&M innan vi gick och fikade. Självklart ska man inte tänka att man bara ska in och kolla för självklart höll jag inte i pengarna. Jag fick med mig en jätte söt stickad tröja hem från gina! Den är så himla söt och så fin till ett par enkla jeans!
Det blev en pasta carbonara på Georges! Galet god är den där. Det var så mysigt att få prata av sig lite med Camilla gumman! Saknar ju henne nu när hon inte är här längre !



Gina 299 kr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback