fun or what ?!

En av mina barndoms kompisar ska börja på en skola i Stockholm där hon ska få lära sig massa om hår , make up och naglar! Hon börjar i Januari och dom ska få göra ett portfolie med alla deras uppsättningar och sminkningar och så. Då ska de ha olika teman. Och då ska dom t ex. göra en brud och då sa hon att hon ville ha mig som modell till de och att hon ville att min vita balklänning med massa pärlor på skulle vara med :) Fatta va kul i såna fall. Kul att hon gillade min klänning och vill ha med den i såna fall. Kul att få bli en brud i sin egna klänning! Jag vill att hon ska börja nu!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh klänningen är så fin Johanna !! :)

2009-09-11 @ 14:49:32
URL: http://emmamerdaranhar.blogspot.com
Postat av: Loppan

Detta är den finaste klänningen som någonsing gjorts, jag älskar den!



Kan man köpa den o hänga den på väggen typ :D

2009-09-15 @ 23:18:28
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback