Eget spa.

Idag var det jobb mellan 10.30-16.00 :) Gillar att jobba söndagar faktist. Tycker dom går redigt fort, och så har man inget bättre för sig en söndag. Haha sen är de ju dubbelt betalt med så man kan ju inte klaga ;) Blev lite avis på Becca igår. Hon hade ju stängningen och jag öppningen så efter jag hade gått hem så kom Pernilla Wahlgren med familj och handlade av henne ;) Typiskt att man just hade gått hem. Nu har jag och jesper just haft liten spa kväll. Tog en bastu jag rakade benen filade fötterna hade hår in-packning och så vidare så nu känner man sig som ny igen :) Nu blir det nog att åka till affären och handla lite gotte till kvällen. Ha en bra kväll gullungar!


Kommentarer
Postat av: rebecca

pernilla! :D himla trevligt och va chockad ja va haha!

2009-09-13 @ 20:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback