Lördags kväll

Idag har det vart jobb. Perfekt början på dagen var ju att jag trodde jag öppnade vilket jag inte gjorde så jag gick upp förtidigt ! Sen så var det så¨sjukt mycket folk idag på jobbet så jag och Emmy hade en hel del att göra i dag. Men det är ju bara kul när man har kunder hela tiden och så går ju tiden så himla fort. Haha men jag kunde inte sluta skratta när Emmy blev så paff när hon fick höra att jag bara vart 19 år, hon trodde jag var 25 :) I morgon blir det en nya jobb dag!

Nu kommer snart Julia till mig. Vi ska kolla på film och äta godis :) Det ska bli så himla skönt att bara ha en lugn hemma kväll med en tjekompis som kan prata av sig lite med. Får ju passa på att umgås med henne innan jag åker i väg nu i veckan! Nehe gott folk ha en bra lördags kväll.


Kommentarer
Postat av: Julia

Johanna, vart tog våran bränna vägen? :)

2009-09-27 @ 12:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback