Baby time!

Nu kom vi just hem från min farbro med familj! Gud vad söt min lilla kusin är. Han är bara två månader och så himla mysig för han gråter knappt inget. Jag bara älskar hur små babiesar luktar alltså, det är verkligen någon speciell doft. Man blir ju sugen på en liten. Kanske inte själv men att låna ibland när man blir sugen ;) För min del får det nog vänta några år till men det är väldigt mysigt med en liten men som sagt syrran min får se till att skaffa snart;)
Det känns ju bra att Jesper har en bra hand med barn i alla fall. Han busade med min kusin som är 4 år, så dom spelade fotboll som bara den när vi var där. Haha så söta va de. Nu blir det lite mat innan det blir en skön bastu innan man går och lägger sig :) Ha en bra kväll godingar!










Kommentarer
Postat av: Cissi

Vart har du köpt den blusen? :D

2009-09-24 @ 15:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback