Åttlingar!

KOm just hem från en stressad dag som äntligen börjar gå mot sitt slut. Först var det tandläkaren 7.50 sen var det bara hem snabbt sova en timme innan det var dags för att göra sig i ordning för ärenden på stan och sen a6 sedan jobb vid 12.00-20.00. Sen direkt efter jobbet åkte jag till syrran och Joel som bjöd mig på mat vilket var bra för jag är så dålig på att laga och det är inte kul att laga mat till sig själv. Och nu ska jag krypa ner och sova är helt döds trött.

Kollade på en dokumentär om hon som fick åttlingar! Helt galet alltså. Shit va barn! Man ska nog bara vara glad om man får tvillingar! Det är redigt bra att hinna med 8 små bebisar och sen 4 eller 4 barn som är lite äldre ! En väldigt bra dokumentär i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback