Trött

Idag vaknade jag vid 12.00! Galet va trött jag har vart, men de är mest för jag inte har kunnat sova så bra inatt. Men men idag blir det promenad, städa kolla på innebandy och kanske mysa med en liten plutt som heter Anton om dom nu tar med honom till träningen :)
Jag tänkte även säga till er som missat något av era favorit program på tv 3 så kan ni ju se de på datorn! De gör jag ju alltid med svenska hollywood fruar efter som jag alltid lyckas att missa de. Så då är det bara att gå in på tv 3 hemsidan och sedan klicka sig vidare till tv 3 paly istället. S¨finns en lista över vad som finns att se där och de bästa är att de bara är korta reklam pauser där. Sp dom visar bara en snabb så man slipper att sitta och vänta ;) Mycket bra tycker jag allt.
Ha en super bra dag i kyllan pinglor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback