Svar till Anonym!

Jag fick en förfrågan om varför vi sov på hotel när vi ändå så bor här i stan . Jo de är så att Jesper jobbar nämligen på scandic så han fixade ett rum till hans kompisar som kom från skåne, men dom skulle bara vara och hälsa på den kvällen sen åka tidigt på morgonen så han fixade även ett rum till oss för i skulle kunna umgås lite längre och äta en mysig frukost med dom och så!
Så hade inte jesper jobbat där och kunnat fixa hade vi aldrig bott på hotel i våran egna hemstad ;) Hoppas de blir lite bättre att förstå. Och tack för den kommentar, tycker det är bra att du frågar om du undrar något :) Och att du tyckte de lös om mig när jag är med min pojkvän är nog mest bra för det är han som gör mig lycklig och alltid på bra humör.  Han är min klippa :) Hoppas även du har någon som får dig att lysa av glädje!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra svar, jag fattar precis :) Uppskattar att du tog dig tid att svara. Ha en underbar kväll!

2009-10-27 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback