Rosa bandet galan 2009

Hej babes :)
Nu kom jag just hem från en myskväll hos älsklingen. Direkt efter jobbet vid fyra tiiden åkte jag till mormor och åt en sväng ! Sen efter de åkte jag direkt hem till älsklingen där vi åt våfflor och hade de mysigt! Sen skulle Jesper sova lite så jag och hans mamma satt och kollade på rosa bandet galan ! Hur mysigt som helst! Så när plutten åkte till jobbet så stannade jag och hade mys kväll med Anne istället :) Så det har vert en kanon kväll för min del!


Kan inte fatta allt detta med bröstcancer, varför måste den änns finnas?! Eftersom jag har folk i min närhet som har drabbats av de kan man verkligen förstå att de kan hända än själv! Jag tror inte man tänker så långt men de kan de verkligen göra! När man fick höra allas berättelser på galan så bara satte dig som en klump i magen. Tänk va många kvinnor runt om oss som är drabbade. Jag tycker verkligen att de är så himla bra med rosa bandet och tänker fortsätta med de små sakerna man kan bidra med. Så jag hoppas att ni som läser min blogg har vart duktiga och köpt ett rosa band nu ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback