Rent och fint igen!

Nu känner jag mig redigt duktig faktist! Jag har tagit mig i kragen och städat mitt rum! Alltså jag har nog aldrig i hela mitt liv haft så här stökigt rum innan! Kan inte fatta att de har blivit så rörigt på en vecka ! Men de är ju de som är de sura att ta tag i de för man inte vet vart man ska börja! Men nu fick jag nog så nu är de rent och fint igen :) Men de tog ett bra tag faktist! Nu ska jag verkligen inte stöka ner igen efter detta;)
Nehe nu ska jag in i duschen och sen göra mig iorning mig för att åka iväg :) Höres!

Before




After




Kommentarer
Postat av: Emmie

haha, ser inte ens ut att vara samma rum;P

2009-10-15 @ 10:54:09
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback