Övertid.

Idag blev de fyra timmars jobb istället för tre ;) Haha vilken övertid! Men man märker ju att julen är på¨g nu för vi har satt upp lite julsaker nu i afffären och de är så mysigt men jag längtar tills alla små tomtar kommer upp :) Så idag var det mycket att göra på jobbet faktist.  Nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag ska in till stan igen och träffa Ewa gumman som är här :) De ska bli mycket trevligt. Så vi hörs senare sen babes!




På torsdag blir det utgång och sova på hotell :) Längtar. Tror att de kommer bli en jätte bra kväll, men vet inte vad man ska ha på sig ännu. Några bra tips kanske ? Tror kanske i alla fall jag ska ha mina favo high heels på bilden. Men bror ju som sagt på vad man ska ha till :) Så ge mig gärna tips !


Kommentarer
Postat av: piren

Snygga heels...! gärna fler bilder....kjol el. klänning är ju alltid snyggt till.

Kram!

2009-10-27 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback