Naglar, jobb & fika

Idag blev det en timmer övertid med ;) Haha och en kvart så glöm inte de ;) Är ju som sagt lite att fixa i butiken nu. Men jag kom just hem och ska skynda mig att fixa iordning mig för jag ska in och träffa Julia nu när hon slutar vid 18.00 :) Ska bli en mysig fika med henne idag. Ska bli kul att få prata av sig lite med , för verken jag eller Julia kan knappt vara tysta i en sekund när vi ses ;P Haha känns bra att ha nogon som är som sig själv.


Idag gjorde jag ju mina naglar med på morgonen :) Dom blev verkligen jätte bra idag. Jag kortade ner dom ganska rejält så nu är dom korta och fräscha med franskmanikyr. Vi tog även ett lite mer rosa gele till överdrag vilket fick de att se mer naturligt ut. Och så självklart pricken över i:et. Rosa små pärlor på ringfingrarna :) Jag blev verkligen jätte nöjd, känns skönt att ha dom ganska korta nu när man håller på så mycket med kartonger på jobbet!



Ingen super bild de blev med mobilen men som sagt min kamera är ju inte hemm så de får duga för tillfällingt.
Kanske kan lägga in en bild senare sen som är bättre.







Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina naglar! vart gör du det någonstans?

2009-11-23 @ 17:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback