Myspys

Idag blev det en mysdag! Jag vart först och främs hos frisören så nu är jag vit i huvudet igen! Tyvärr är jag aldrig nöjd de första dagarna innan man fått tvätta de och de har börjar växa ut lite. Men sen blir det alltid perfekt. Och just nu är det en sån kontrast också eftersom jag är lite brunare än vanligt och så kommer det vita håret ;) Men men som sagt de blir nog bra snart!
Sen var det ju mys med älsklingen ¨, promenad och fika hemma i habo hos honom. Sen besökte vi hans kära farmos som vi inte träffat på ett bra tag så det var mysigt! Nu ska vi krypa ner och jag ska kolla på svenska hollywood fruar som jag alltid missar på tv :) Natti natt babes!



Jag vill tillbaka ! Längtar så till Thailand nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback