Lördags mys och hyr film

Idag var de ju jobb och löne helg så jag tror ni kan fatta va de innebär. Mycket folk på a6 :) Men ändå så inte så överdrivet mycket folk tyckte jag och Becca. Men men kanske blir mer i mon ändå. Efter jobbet åkte jag och plockade upp Mathilda för en fika. Så de fick bli en pasta Carbonada för oss båda. Mycket gott. Så det blev en mysig lördags fika med henne och en lång sådan med. Som sagt ses man inte så ofta så finns de ju lite att prata om.

Ikväll är jag ensam hemma tyvärr, älsklingen jobbar, mamma och pappa är på någon gala grej :) Så jag stannade upp på hemmakväll och hyrde med mig tre tjej filmer hem som jag ska mysa med nu. Men jag har tur om jag orkar se en hel idag för är inte så super pigg faktist ;) Men som sagt baby jobbar ju i mon med så jag har ju tid att se mina tjejfilmer :) Jag hyrde "Flickvänner från förr" och "The accidental husband" och sist men inte minst " Dumpa honom" haha nu hör ju bara på namnen. Tror tyvärr inte Jesper skulle uppskatta dom ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback